Saturday, February 23, 2013

Testimoni Pregnant dengan Shaklee.

Assalamualaikum dan Selamat Petang semua..

Petang ni saya nak share lagi tentang testimonials amik Shaklee semasa mengandung oleh Puan Ummu Ainan..

"Last month check up HB saya 13.. Saya ambil vita-Lea 2 biji B-Complex 2 biji sebab tandem nursing..

2 hari lepas checkup lagi kali ni saya ambil vita-Lea sebiji je.. B-Complexpun 1 biji.. HB maintain lagi 12.8.

Alhamdulillah syukur.." 

P/S: setiap kali preggy muka saya teruk penuh jerawat, tapi kali ni jerawat ada tapi malu2 nak keluar.. Sekarang tinggal rashes halus2 je dan tak tinggal dah ESP..

Ni antara vitamin yang Puan Ummu Ainan amalkan..





Untuk Info & Order:
Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment