Tuesday, November 5, 2013

CADANGAN VITAMIN/SUPPLEMEN UNTUK YANG SERING SAKIT DEMAM, SELSEMA, BATUK




CHEWABLE VITA-C

Vitamin C dapat membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. Ia mengukuhkan sistem imun badan, meningkatkan pemulihan alergi kulit, hidung dan asthma dan mengurangkan simptom selsema. Ia juga membantu sel darah putih melawan bakteria dan kuman. Chewable Vita-C bertindak lebih cepat kerana ia dikunyah dan akan bertindak aktif dengan enzim didalam mulut.


OMEGAGUARD

Adalah minyak ikan terbaik di dunia. Pengambilannya secara konsisten dapat meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Ia dapat meningkatkan dan mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, hidung, bronkitis, asthma, demam, selsema, hepatitis, SLE dan etc.


NUTRIFERON

NutriFeron merupakan satu produk campuran ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular. Bila diambil secara harian dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

Binalah benteng pertahanan yang kukuh untuk diri dan keluarga anda supaya dapat melawan bakteria, virus dan kuman dengan mudah dan cepat. Dapatkan harga promosi dan special price terbaik hanya di Miracle Of Haziq Houze..

No comments:

Post a Comment