Thursday, September 5, 2013

Punca Penyakit Jantung



Sebenarnya, saya yakin anda semua tahu bahawa pembunuh No-1 di malaysia adalah berpunca daripada serangan jantung. Mungkin, ramai yang tidak sedar bahawa mereka sedang mengidap penyakit jantung! Itu adalah sangat berbahaya. Adalah lebih baik jika anda mengambil tindakan utama untuk mengurangkan risiko mengidap serangan jantung. Tip dibawah ini mungkin boleh membantu anda.

Satu artikel yang sangat baik yang mengambil masa dua minit untuk membaca. “Serangan Jantung Dan Air Minuman Panas”

Ini adalah satu artikel yang sangat baik. Bukan sahaja tentang air suam, tetapi berkenaan Serangan Jantung. Masyarakat Cina dan Jepun minum teh panas dengan makanan mereka, bukannya air sejuk seperti kebanyakkan masyarakat melayu.. mungkin inilah masanya kita perlu mengubah tabiat minum semasa makan.

Bagi mereka yang gemar minum air sejuk, artikel ini adalah terbaik untuk anda. Adalah tidak baik untuk mempunyai secawan minuman air berais selepas makan walaupun anda berasa sangat lega meminumnya. Ini kerana, air sejuk akan membekukan makanan berminyak yang anda baru sahaja dimakan. Ia akan melambatkan pencernaan. Apabila ‘ketidakcernaan’ bertindak balas dengan asid, ia akan memecah dan diserap oleh enzim intestine lebih cepat berbanding makanan pejal. Ia akan selari dengan enzim intestine. Tidak lama kemudian, ia akan bertukar menjadi lemak dan mendorong kepada kanser. Adalah lebih terbaik untuk minum sup panas atau air suam selepas makan.

Gejala Biasa Daripada Serangan Jantung

Satu nota yang serius mengenai serangan jantung – Anda perlu tahu bahawa tidaklah setiap gejala serangan jantung akan berada di sebelah kiri dada. Berhati-hati juga terhadap kesakitan sengit dalam garis rahang. Anda mungkin tidak akan mengalami sakit dada semasa serangan jantung. Loya dan berpeluh berlebihan juga antara tanda-tanda lazim. 60% daripada orang-orang yang mempunyai serangan jantung ketika mereka sedang tidur dan tidak boleh bangun. Mari kita berhati-hati dan berhati-hati. Lebih banyak kita tahu, lebih cerah peluang kita untuk terus hidup ..

PAKAR SAKIT JANTUNG berkata, jika semua orang yang membaca post ini berkongsi kepada 10 orang lain, anda boleh yakin bahawa kami akan menyimpan sekurang-kurangnya satu nyawa. Baca & ??Hantar kepada rakan. Ia boleh menyelamatkan nyawa … Jadi, sila menjadi teman sejati dan berkongsi artikel ini kepada semua kawan-kawan anda, anda mengambil berat tentang ..

No comments:

Post a Comment