Monday, June 16, 2014

[ INFO SIHAT : CARA DUDUK YANG BETUL SEMASA BREASTFEED ]

Assalamualaikum dan dalam sejahtera semua :)..

Kali ni saya nak share tentang cara duduk yang betul semasa menyusukan anak..

Kebanyakan dari ibu2 yang menyusukan anak kurang mengambil perhatian mengenai kedudukan yang betul semasa menyusukan anak..

Selalu sakit belakang after breastfeed baby???

Jom tengok ni.. 

Photo: [ INFO KESIHATAN : BREASTFEED ]

Kebanyakan dari ibu2 yang menyusukan anak kurang mengambil perhatian mengenai kedudukan yang betul semasa menyusukan anak..

Selalu sakit belakang after breastfeed baby??? 

Jom tengok ni.. 

Kedudukan kaki kena betul baru lah belakang x sakit dan lenguh..

Saya pun pernah rasa.. Jom ubah cara kedudukan kita semasa breastfeeding baby jom..

Norhafizah Abd Halim | 019 - 659 1541
Ambil OsteMatrix untuk elakkan sakit & lenguh belakang


Cara duduk yang salah boleh menyebabkan sakit belakang dan lenguh belakang.. 

Bila sakit dan lenguh mula la rasa macam nak give up dan tak nak menyusukan anak kan..

Jangan macam tu ya kengkawan.. Cer check cara kedudukan kita semasa menyusukan anak..

Saya pun masih lagi belajar tentang breastfeed walaupun nak masuk anak yang kedua.. :) Kedudukan kaki kena betul baru lah belakang x sakit dan lenguh..

Saya pun pernah rasa.. Jom ubah cara kedudukan kita semasa breastfeeding baby jom..

Jika masih lagi sakit belakang boleh try OsteMatrix dari Shaklee..

Saya start ambil masa Haziq berusia 5 bulan.. Sebelum consume OsteMatrix ni saya mengaku ater menyusukan Haziq memang lenguh dan sakit sangat belakang rasa... Kadang-kadang terpaksa ubah pelbagai kedudukan untuk elakkan sakit belakang..

Alhamdulillah sejak amalkan OsteMatrix saya tidak lagi mengalami masalah yang sama...


Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment