Thursday, June 26, 2014

Sharing is Caring - Testimoni Set Kehamilan & Berpantang Shaklee..

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Kali ni nak share pengalaman Puan Zahra yang mengamalkan Shaklee semasa hamil dan seterusnya hingga berpantang..

Jom sama-sama kita tngok pengalaman yang beliau perolehi semasa mengamalkan Shaklee ni ya..



" Saya ambil ESP, Vit C, Omega, Bcomplex. Berpantang saya tambah alfalfa dan vitalea. Alhamdulillah bermula dari awal pregnant sampai dah sarat saya masih mampu berjalan kaki ke pejabat, lebih kurang 10 min je, tapi dah sarat jadi 20 min, bonceng motor ke KK bila check up (husbnd keje shift), orang tegur cergas macam tak pregnant, alhamdulillah.

Oh ye berat naik dengan stabil sampai 20kg, masa tu memang risau kalau tak dapat berat asal nanti. HB sy turun bila masuk kandungan 7 bulan, saya amik vit c, naik balik cantik je balik.

Then after delivered, teruskan set berpantang, susu alhamdulillah meriah smpai sekarang, luka sembuh cepat, orang datang ziarah masa dalam 20 hari, tegur nampak sihat xmacam dalam pantang dah. Paling best ada mak cik tu cakap dah mcm anak dara balik!

Lepas pantang berat dah turun ke 50 kg, anak 3 bulan dah tinggal 47kg, mungkin sebab BF, berat cepat turun. Alhamdulillah semua dengan izin Allah. Just sharing.." - Puan Zahra.

Haa tu pengalaman dari Puan Zahra.. Gambar juga jelas menunjukkan yang Puan Zahra berjaya menurunkan berat badannya kan..

Sekiranya anda berminat untuk mencuba Set Kehamilan dan Berpantang dari Shaklee ni jangan segan-segan ya.. Boleh tanya saya dan saya akan berikan free consultation..


Untuk Info & Order:

Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment