Tuesday, June 3, 2014

My Real Story : GLA Complex

Assalamualaikum dan selamat tengahari.. Sambil-sambil tunggu waktu Zohor ni nak story sket pasal GLA ni..

Kenapa saya suka GLA??? 



After bersalin Haziq period jadi tak tentu hala sampaikan ambil masa yang sangat lama.. So decide ambil GLA untuk stabilkan balik hormon dan betulkan balik period yang dah tak menentu..

After 2 bulan consume period dah mula stabil.. Bulan pertama lambat period.. Cuak jugak takut pregnant ke sebab GLA ni vitamin kesuburan jugak kan.. Bulan kedua dan seterusnya period dah mula okay dan datang on time..

Alhamdulillah semuanya kuasa dari Allah kan.. GLA ni hanya membantu memulihkan apa yang tak betul.. Bukan setakat untuk kesuburan je tapi banyak khasiat lain antaranya untuk kulit.. Sebab dalam GLA ni pun ada Vitamin E jugak..

Selain tu, GLA jugak membantu saya pregnant untuk anak kedua ni.. Kalo sebelum ni ambil masa tiga tahun lebih nak tunggu pregnantkan Haziq.. Ramai yang mengalami masalah sukar mendapatkan anak kedua kan.. Mula-mula dulu memang ada terdetik macam mana kalo nak dapat yang no 2 pun kene tunggu lama.. Tapi Alhamdulillah mungkin GLA ni banyak membantu saya..

So kalo nak try bole ambil GLA ni.. Saya mencadangkan GLA ni bukan suka-suka tapi saya sendiri dah rasa.. Saya sendiri jatuh cinta dengan GLA ni.. Tapi sekarang ni stop dulu sebab tengah pregnant kan.. Nanti lepas bersalin In Shaa Allah saya akan sambung balik GLA ni..


Untuk Info & Order:

Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment