Sunday, April 6, 2014

Khasiat OsteMatrix..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni mood lain macam pulak rasanya.. Excited semacam je.. Tadi baru update page di FB so sekarang ni nak update blog la pulak ya.. Mungkin ramai yang dah tahu dan mungkin juga ada yang belum tahu.. Bulan April ni promo Shaklee adalah OsteMatrix.. Ostematrix adalah supplement kalsium..

Macam biasa la promo yang Shaklee akan buat adalah BELI 6 PERCUMA 1.. Haa siapa tak nak kan bile dah ada promotion sampai camtu.. So hari ni saya nak share la serba sedikit apa kelebihan dan keistimewaan OsteMatrix dari Shaklee ni..

Photo: Khasiat yang terdapat dalam Ostematrix Shaklee..

Kalsium - Kadar penyerapan dalam tubuh lebih tinggi.
Magnesium - membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang.
Vitamin D - Memaksimumkan penyerapan kalsium dalam tubuh serta membantu regulate kalsium dalam peredaran darah.


Okay antara khasiat yang terdapat dalam OsteMatrix Shaklee ni adalah :
  • Kalsium - Kadar penyerapan dalam tubuh lebih tinggi.
  • Magnesium - membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang.
  • Vitamin D - Memaksimumkan penyerapan kalsium dalam tubuh serta membantu regulate kalsium dalam peredaran darah.
So dapat lah saya simpulkan daripada gambar di atas bahawasanya OsteMatrix Shaklee BUKAN sekadar Kalsium tetapi banyak lagi khasiat yang terdapat pada setiap hidangan.. Jika anda merupakan individu yang tidak minum susu maka OsteMatrix adalah supplement yang patut anda consume untuk anda mendapatkan khasiat yang paling penting ntuk ubuh badan anda..

Selain itu, saya nak share juga perbandingan dan perbezaan antara OsteMatrix Shaklee dengan jenama lain yang terdapat di pasarann..

Photo: Perbandingan antara Ostematrix Shaklee dengan jenama lain.. Ternyata Ostematrix Shaklee bukan sekadar kalsium tetapi banyak lagi vitamin lain yang terdapat di dalam setiap tablet Ostematrix..

Apa yang paling penting ia dihasilkan daripada BAHAN SEMULAJADI dan yang paling penting ianya mudah untuk ditelan serta mudah diserap oleh tubuh badan..

Jika anda lihat pada gambar ternyata OsteMatrix Shaklee bukan sekadar kalsium tetapi banyak lagi vitamin lain yang terdapat di dalam setiap tablet Ostematrix.. Kebanyakan vitamin kalsium yang terdapat di pasaran hanya mengandungi Kalsium dan Magnesium ataupun Kalsium dan Vitamin D..

Pilihan terletak di tangan anda.. Anda lihat dan tentukan sendiri mana satu pilihan terbaik untuk diri anda.. Apa yang paling penting ia dihasilkan daripada BAHAN SEMULAJADI dan yang paling penting ianya mudah untuk ditelan serta mudah diserap oleh tubuh badan..


Untuk Info & Order:

Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment