Friday, May 16, 2014

SHARING IS CARING - TESTIMONI MEAL SHAKES

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Diharap anda semua sihat dan sentiasa mendapat kebahagiaan dari yang Maha Esa..

 Bulan May sudah pun sampai ke pertengahan bulan ya.. Seperti mana yang kita ketahui, bulan May ni merupakan promo untuk Meal Shakes kan.. So entry saya pada bulan ini akan dipenuhi dengan testimoni dari customer-customer yang rata-ratanya amat berpuas hati dengan produk Shaklee ni.. Jom kita tengok testimoni daripada Puan Maziah yang memberikan anaknya Meal Shakes ni..



" 1st time nak share testimoni anak saya. Berusia 4 tahun, sangat memilih makanan dan kurang makan. Pendek kata x suka makan lah senang. Hanya harapkan khasiat dari susu sahaja.. Apa yang saya nampak kuku dia x sihat, keras dan pecah2..
Sejak sebulan yang lalu saya campurkan meal shakes ke dlm susu dia hope dapatlah tampung kekurangan nutrient ke atas badan dia dan tingkatkan selera makan.

Setelah sebulan saya lihat tumbuh kuku baru yang sihat. Kuku yang x sihat telah ditolak keluar dan gambar ni hasilnya.. Kalau kawan perasan nmpk x kuku yang pecah di permukaan dan juga ada benjolan hasil kuku lama yang x sihat.. syukur sgt2.. Alhamdulillah.. Selera mkn dia pun dah makin bertambah. dia boleh habiskan 4 keping roti gardenia sekali harung.. "
- PUAN MAZIAH ISMAIL



Okay, itulah antara luahan hati dari Puan Maziah yang berpuas hati setelah memberikan anakandanya Meal Shakes.. Alhamdulillah Meal Shakes banyak membantu Puan Maziah kan.. Kita bileh lihat kuku anakanda Puan Maziah dah kembali normal..

Dapatkan MealShakes daripada kami sempena bulan promo ni.. Harga sebotol RM 113.75 sahaja.. Kalau nak lagi jimat bulan ni beli 6 botol terus dan dapat extra 1 botol.. Dapatkan harga yang lebih murah sekiranya anda mendaftar sebagai ahli..


Untuk Info & Order:

Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment